Külastajaid:

counter

pühapäev, 27. veebruar 2011

Hingetõmbepaus, baritonsaxi ja 1.trompeti vahel


Iseendalegi üllatuseks avastasin, et viimane sissekanne minu veebipäevikus pärineb 9.veebruarist. Vahepealse 18 päeva jooksul pole juhtunud mitte midagi sellist, mis minu tegevuse alustalasid kõigutaks. Valmistusime Mart Erikuga muusikakoolide vaheliseks konkursiks ja sellest vabal ajal mängisime natuke hasartmänge... mis veel? ah jaa, laupäeviti käisime muidugi ujulas ja pühapäeval olid traditsioonilised pannkoogid. Muuhulgas jõudsin ära seada mõned uued suvise lava- ja filmimuusika kontserdi lood ning uurida festivali Nótan kohta, mis paistab olevat tore algatus, kui välja arvata mõned tehnilised nüansid. See mulle näiteks siiamaani päris selge ei ole, kuidas 19.märtsil liikuda ca 300 km kaugusele Eskifjörðurisse. Aga natuke veel aega on.


Nüüd on Mart Erik läinud ja Marie tulekuni kuu või pisut rohkem aega. Kasutan seda selleks, et enda asjadega ilusti järje peale jõuda. Selleaastane lihavõttevaheaeg on kole halvas kohas, 15.-26.aprillini. Ühes koolis algavad eksamid 12. ja teises koolis 16.mail, seetõttu pean arvatavasti kontserdid 11.maiks ära tegema. Mul on kontseptsioonis hetkel veel mõned augud sees, aga selge on, et põhijoontes peavad õpilased valmis olema veel enne lihavõttevaheaja algust. Siis jääb aprilli lõpp-mai algus mitteharjutamisest tekkinud rooste pillidelt ja ajust mahanühkimiseks ning lugude lihvimiseks.


Vähemalt on kogu aeg midagi teha, asi seegi. Ja kui sellest aega üle jääb, eks ma siis katsu uudiseid ka natuke jagada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar