Külastajaid:

counter

teisipäev, 1. veebruar 2011

Natuke müstikat


Kahe viimase päeva jooksul on juhtunud mõni selline asi, mis paneb mind lihtsalt pead vangutama.


Kõigepealt, avastasin oma arvet ja palgalehti uurima hakates, et kuidagi väga vähevõitu olen kaks viimast kuud saanud. Pole emapõtragi kodustes majapidamistöödes abistada suutnud. 99% on asi selles, et ametlikust jõuluvaheajast pikemalt puhatud päevad on maha võetud. Muidu oleks see ehk ka loogiline, aga möödunud õppeaastast oli mul koolidirektoriga natuke teistsugune kokkulepe, seda eeskätt selle huvides, et lapsed saaksid talvisteks ja kevadisteks eksamiteks ette valmistada. Kui direktor vahetus, siis sellel teemal muidugi asjaajamise üleandmisel juttu ei tehtud ega osanud minagi miskit halba karta. Et nüüd ei jääks muljet minust kui vastikust rahaahnest putukast, siis mind ei pahanda see, et raha ära võeti, vaid tolle äravõtmise protseduur antud juhul. Püüan vallas selgeks teha, et päris niimoodi asjad ikka ei käi.


Teine lugu oli veel müstilisem. Täna pärast lõunat ütles direktor, et muusikakoolile on pillipoest pakk. Olin väga üllatunud, sest pole mitte midagi tellinud. Pakis oli kaks mikrofonijuhtme pistikut ja kolm mikrofonihoidjat. Mul EI OLE koolis mikrofone, seega pole mul nende asjadega ka midagi teha. Huvitav, kes siis ikkagi tellis - ja veel muusikakooli nimel?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar