Külastajaid:

counter

teisipäev, 5. aprill 2011

Üks kord on juhus. Kaks korda järjest juba süsteem.


On teisipäev ja ma olen juba päris mitu tundi niisama tühjalt molutanud. Arvestades kõiki asjaolusid pole ka ime.


Kuna minu praegune kooli direktor ei ole suuteline ise muusikakooli tunniplaane koostama, teen ma neid alates novembrikuust ise. Ja siiamaani asjad üldiselt ka toimisid.


Nüüd, juba teist nädalat järjest jõuab aga minu postkasti esmaspäeva õhtul kiri, et paluks selle nädala tunniplaani. Ehkki need on minu poolt alati saadetud hiljemalt kolmapäeval, ja mitte järgmiseks, vaid lausa ülejärgmiseks nädalaks.


Loomulikult ei saa laps tundi tulla, kui tal pole kaasas ei pilli ega noote, ja neid pole kaasas seetõttu, et lapsevanemad ei tea neid kaasa panna, sest nad pole saanud tunniplaani. Ausõna, selline bardakk viskab juba väga üle. Kui ei suuda või ei taha, pole tarvis üldse oma nina vahele toppida. Andku kõikide õpilaste ja lapsevanemate andmed ja ma suhtlen nendega otse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar