Külastajaid:

counter

pühapäev, 6. märts 2011

No nüüd sai minu mõõt küll täis

Jutt ikka muidugi prügisorteerimise teemadel. Täna oli jälle "lendavate prügikonteinerite päev". Rohelise sain käte kuskilt koeraputka juurest ja hallile oli liiga kitsas aiaauk ette jäänud. Plastpudelid ja plekkpurgid, mis teadupärast isegi kilekotti pakituna suurt mitte midagi ei kaalu, olid mööda õue laiali ja mõned ka väljaspool minu territooriumi. Nagu ma olen tähele pannud, on needsinatsed konteinerid pidevalt pikaliasendis ja kaugeltki mitte ainult minul. Ja usun ka, et mitte ainult siin minu kandis, sest tugevad tuuled on tüüpilised kogu Islandile. Mina julgeks küll öelda, et kellegi tellimustööd täites osteti kokku terve hunnik Islandi ilmastikuoludesse mittesobivaid prügikaste ja määritakse neid nüüd elanikele pähe.
Käigu persse. Mina igatahes lähen vanade heade meetodite peale tagasi. Ei sorteeri mitte midagi, kogun üldprügina suurde kotti kokku ja kui see kott täis saab, sokutan halli konteinerisse (mis ongi üldprügi oma). Juriidiliselt on kõik korras ehk lühendatult JOKK.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar