Külastajaid:

counter

laupäev, 9. mai 2009

Loodus tembutab

Ka Islandi ilmajaamad panevad mõnikord ennustustega puusse. Kuna mul oli tulemas selline nädalavahetus, kus ühtki otsest kohustust pole, pidasin juba neljapäevast saadik plaani tõmmata saapad jalga, võtta fotoaparaat ühes ja teha põhjalikum jalgsimatk. Seda enam, et oli lubatud päikesepaistelist ilma.
Väikesed kahtlused selle ilmaennustuse paikapidavuses tekkisid juba eile (reede) õhtul, kui tuul akna taga keerutas järjest tugevnevaid tuure ning mul hakkas nohu, peavalu, kõrvavalu ja hambavalu ühekorraga. Magasin siiski kella 9:30-ni välja, aga hommikul akna juurde minnes oli ehmatus päris korralik, kui maa oli mingit vastikut lumekirmetist täis mis täis ja kraadiklaas allpool nulli.
Vaatamata sellele pole mul vist ikkagi kõige hullem siin. Kui tahaks kõige lähemale eestlasele, Tartsile külla sõita (muidugi jääb ära, sest autot mul pole, bussid ei käi ja laupäeviti pole lahti ka viinapood), peaks põhjakaare kaudu sõites sõitma mööda kollase, valge, kollase ja helesinisega märgitud teed, ning lõunakaarest lähenemine on küll kohati ilusat rohelist teed mööda, aga kokkuvõttes väga vaheldusrikas värvusmuusika: kollane-roheline-helesinine-roheline-valge-helesinine-violett.
Ja tuul keerutab ikka väga vastikult. Nii et pean lausa mõtlema, millega oma tänast päeva sisustada, ning lootma, et homme on parem.
Midagi head ka lõppu. Minu eelmine vingumine tõsiste mäluhäiretega õpilaste teemal on saanud positiivse vastukaja, ning järgmisest õppeaastast ongi muusikakoolis päevikute kasutamine kohustuslik.

1 kommentaar:

  1. Sa pead kiiremini sealt ära saama. Meil Eestis oli (P-Jaagupi) oli täna korralik vihmasadu ja õhtul päikeseline ilm. Kõik läheb nüüd aina kiiremini rohelisemaks.

    PS! Kas mu SMSi said kätte? Kui ei, saada mul e-mail ja ma räägin sjast :) Seda OLULIST asja ei saa ju ometi selgitamata jätta ;-)

    VastaKustuta