Külastajaid:

counter

pühapäev, 17. mai 2009

Reikopivaba eurosong

Pole ma tegelikult mingi Eurovisioni lauluvõistluse suur fännaja. Minu pea kuju lihtsalt ei võimalda kuigi hästi aru saada, mida hinnatakse. Kõike muud on igatahes laval märksa rohkem kui laulu ennast.
Aga et Eyrini üks omanik on Eesti laulu suur fännaja ning mind lausa isiklikult kutsus suurelt ekraanilt asjast osa saama, siis langes see päris ilusti kokku minu plaaniga käia nädala lõpus korra väljas söömas enne pikemat ärasõitu sealtkandist.
Selles osas pidin paraku pettuma, et mingeid rahvamasse Eyrinisse küll ei olnud kokku tulnud. Koos minuga ehk kümme inimest pluss teenindav personal. Mõned käisid veel oma tellitud pizza järel, aga pikemat peatust ei teinud. Ju siis vahtisid eurosonga kodus, kui vahtisid.
No mis ma oskan kosta. Ilma Reikopi mölata oli päris hea vaadata ning Islandi kommentaatorid olid vaoshoitud - aga pärast hääletust pandi reklaamipaus peale ja seega jäi nägemata, mida korraldajad häälte kokkulugemise ajal välja pakkusid.
Nagu ma juba mainisin, lauljate võistlus see polnud. Muidu oleks paremusjärjestus pidanud olema 1.Rootsi 2.Malta 3.Island 4.Suurbritannia 5.Eesti. Rohkem lauljaid laval polnudki.
Laulude võistlus ka suuremas osas mitte. Sellisel juhul olekski ehk Malta, Eesti ja Island omavahel konkureerinud. Kõik ülejäänud lood olid kitš kuubis. Kaasa arvatud vanameister sir Andrew Lloyd Webberi oma, kes ratsutab lihtsalt oma ammu väljateenitud kuulsuse seljas edasi.
Võitnud norrakate lugu ei läinud mulle kohe üldse peale. Oli otsast lõpuni võlts vene kammaijaa. Aga naftariigina - las nad korraldavad pealegi järgmist eurosonga.
Paar õlut tehti nii Islandi kui ka Eesti edu puhul mulle isegi välja. Ma siis vastutasuks panen oma blogisse lingi Yohanna eelvideole:
Laupäevases lehes ilmus ka minu selle hooaja viimane Islandi-teemaline lugu, milles viskasin kinda reisibüroode õhumüüjatele. Ehkki sissejuhatuses väitsin vastupidist. Aga lugege ise, link siin:
Täna (pühapäeval) koristan kõigepealt kodus natuke ja siis lähen kooli ning vormistan Popside jaoks Scherlock Holmesi filmide (nende vene omade) sissejuhatava muusika. Kunagi plaanis ka jätkata ja terve süit kujundada, aga pean Tublile plaadi kuulata andma ja vaatama, mida ta tahaks, et teen.
Uuel nädalal on siis paljud asjad tükiks ajaks viimast korda. Muidu ehk kannataks järjest pikemaltki saareriigis viibida, aga nagu lugeja on ehk tähelegi pannud, olen oma viimastes sissekannetes kurtnud laiskade ja lohakate õpilaste üle, kellel raskusi oma tunniaegade meelespidamisega. See tõesti häirib kõige tõsisemalt, kui pead lihtsalt kontoris istuma ja mõistatama, kas tuleb keegi või ei.
Ehk siis filosoofiliselt ja üldistavalt: kui mulle keegi pakuks näiteks sellist diili, et maksavad 1000 euri kuus lihtsalt selle eest, et istuksin kasvõi näiteks Saaril ja võib-olla aeg-ajalt keegi siis tuleb mingit õpetust saama või tellib midagi (eritasu eest), siis ma kahtlustan, et ei võta seda diili vastu.
Aga muidu on kõik hästi. Päike tõusis kell 3:15 ja läheb 22:42 looja, praeguse seisuga muidugi virtuaalselt, sest ilm on tiba sombune. Pikem prognoos näitab paari lähema päeva jooksul jahedamat tüüpi ilma ja soojenemist just selleks ajaks, kui hakkan Eesti poole liikuma.
Vast kirjutan siit saareriigist korra veel, kui värsked muljed kontserdist on saadud. Ja ega mu blogi siis seepärast suvepuhkusele lähe, sest Eestiski on üht-teist tähelepanuväärset aeg-ajalt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar