Külastajaid:

counter

reede, 21. mai 2010

Esimene nädal Eestis: põrgupalavus ja sääsed

No nii, nagu rahvas saab aru, olen siis edukalt kogu teekonna Kirde-Islandilt Lääne-Eestisse ära loksunud... seekord läks siis loteriipiletitega täkkesse. Päev hiljem hakkasid jälle väikesed lennujamad pihta, ja enam ei tundu see kõik isegi lehemehi huvitavat. Kellel vaja, mingu ja vaadaku oma lähtelennuvälja veebilehelt!
Igatahes, 13.mai õhtul ma Tallinnas olin ja väikese hilinemisega tuldi ka vastu (olla olnud mingi jama tahavaatepeegliga). Järgmine päev kulus aklimatiseerumiseks ja siis läksid kohe igasugu suvised tegevused lahti. Ma ju kogu aeg öelnud, et ega minu jaoks siis koolivaheaeg mingi puhkus ole. 15.-16.maile oli Kaitseliidu orkestriteenistus pannud täiemõõdulise õppelaagri, no oli seal kümmekond nägu puudu, aga tööd teha sai ilusti. Täna lähen Tartusse, kus on Popside plaadiesitlus, olen otsapidi ka ise asjapulk (sättinud plaadi nimiloo). Ja sealt edasi homme Tormasse Kikerpuu galale. Vahepeal on oksendamiseni muru niidetud, see raip kasvab lausa minutitega tagasi. Kusjuures keskpäevast alates pole vähemalt mina küll enam suuteline õues viibima, nii et (kuigi märga muru ei tohiks väga niita) kell 7:00 üles ja 8:00 muruniidukile hääled sisse. Üleeile tegin lolluse ja tõmbasin sellise särgi koduaeda selga, mis õlanukid paljaks jättis, nüüd on tore asotsiaali päevitus ihul ja magada natuke aiai.
Teine asi, mida kohe üldse ei seedi, on igasugused tiivulised. Kimalased ja kiilid ei tiku vähemalt tülitama, aga olen kohanud juba mitut nii suurt vapsikut, et sihukesed viivad linnupojad pesast minema. Ja muidugi sääsed... sellel aastal eriti palju ja eriti nahhaalsed. Mingid tõrjevahendid väga ei loe - leiavad tolle konkreetse ruutsentimeetri naha pealt üles, mis keemiast puutumata, ja imevad sealt.
Avastasin muuseas põhjuse, miks olen käesolevat sissekannet jupp maad kauem kirjutanud kui tavaliselt - näpud on harjunud liikuma nii nagu islandi klaveril. Et kui õ-täht tuleb, tahan automaatselt hakata peksma Alt+0245...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar