Külastajaid:

counter

reede, 23. aprill 2010

Irooniline märkus: rahva tervise kaitsel

Islandlased ei väsi ikka veel üllatamast.

Eile käisime paljudele muudele tegevustele lisaks Mart Erikuga Blue Lagoonis. Selge ju, et lastele selline soojas vees ringimulistamine meeldib - aga asi pole antud hetkel üldse selles.
Mulle näiteks meeldib kaelani vees külma õlut libistada. Eriti kui eesmärgiks on ennast võimalikult pingevabalt tunda. Nagu enne viimaseid kontserte ka hädavajalik on. Eks ma siis libistasingi paar tükki. Ja sealt see pull lahti läks.
Kui lahkumise aeg oli lähedale jõudnud, tulime sisse ja ma ütlesin Mart Erikule, et ta oma käepadjad ära viiks. Järsku kõnetas mind puhtas eesti keeles üks neiu, kes oli väga rõõmus kaasmaalase kohtamise üle. Rääkis, et on Kópavoguri lähedalt ega tea sealkandis ühtki eestlast eksisteerivat. Ise kaks aastat Islandil olnud, hetkel töötu, aga et Islandi riik maksab töötu abiraha tervelt kolm aastat järjest, ei kavatse niipea Eestisse naasta. Töötu abiraha on piisavalt suur, et ära elada ja vahetevahel ka lõõgastuda. Üks lätlannast sõbranna oli ka kaasas. Eesti soost muusikaõpetajatest põhjapiirkonnas teadis ainult seda, et üks olla kunagi mingis väga hästi tuntud bändis mänginud. No mis sa noorest tüdrukust ikka tahad, seegi juba kõva sõna, et niipalju teab.
Heakene küll, arvasin, et ilma väikese õlleta kisub jutt liiga kõneks. Läksin seda hankima - ei antud. Teenindaja kuulutas, et rohkem kui kolm õlut na rõlo pole ette nähtud. Isegi raha eest mitte. Tütarlapsel täpselt sama seis. Nii see jutt katki ka jäi, sest minu bussi väljumise kellaaeg lähenes jõudsalt.
Asutusest väljudes küsisin teenindusletist, mis kuradi nali see veel sihuke on. Peeti maha loeng sellest, kuidas firma hoolitseb oma klientide ohutuse eest. Minu küsimusele, kas täiskasvanud inimestel on lubatud oma tegude eest ka ise vastutada, vastata ei osatud. Lubati ainult, et panevad edaspidi vastava info üles ka oma veebilehele.
Persse küll. Sellise hinnataseme juures peaks hoopis esimene õlu olema maja poolt.
Aga siin elavatest eestlastest oli minu jaoks tegu esimese inimesega väljastpoolt minu eriala. Asi seegi, mis siis, et ilma õlleta.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar