Külastajaid:

counter

esmaspäev, 18. jaanuar 2010

Tagasi Islandil

Tegelikult hakkab kohe siia kirjutama hoopis Marie Põdra:

Tulin Islandile koos issiga, me sõitsime nelja lennukiga. Täna käisin esimest korda Islandi koolis. Aga kuna ma sõitsin nii palju lennukiga siis jõudsin ma ainult kahte viimasesse tundi (matemaatikasse). Homme lähen teist korda kooli, nüüd kirjutan teile oma tunniplaani. E islandi k, sport, inglise k, arvuti, matemaatika ja veel üks matemaatika. T islandi k, ujumine, islandi k, sotsiaal, sotsiaal ja kunst. K islandi k, arvuti, sport, käsitöö, käsitöö ja matemaatika. N sotsiaal, kunst, inglise k, loodusõpetus, loodusõpetus ja islandi k. R matemaatika, matemaatika, sport, kodumajandus, kodumajandus ja islandi k. See ongi mu tunniplaan, ma käin 3ndas klassis. Mulle meeldib siin väga. Ma nägin siitsamast Islandi kodu aknast hüljest ja mulle tundus et ta lehvitas mulle. Marie.
(Issi parandas mõningad tippimisvead ja mainib nii muuseas, et hommikul Marie tegelikult vingus kah natuke. Ütles, et juuksed poleks pärast Blue Lagoonis käimist nagu üldse enda omad enam. Et on kõvad nagu nõiamooril ja kamm ei käi läbi. Tunnistan käesolevaga oma ebakompetentsust nimetet teemal ja loodan, et mõni naissoost lugeja jagab asjalikke kogemusi, kuidas annaks probleemi lahendada ja ehk ka edaspidi ennetada.)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar