Külastajaid:

counter

reede, 8. oktoober 2010

Vaikne reede, tööarvuti taga


Harjun tasapisi selle elukorraldusega, et pean omi erinevaid töiseid tegevusi koolis viljelema. Kell 12:00 on koolilõuna ja õhtueineks viskan mõne võileiva kotti. Ainus ebamugavus, et kella 14:00-17:00 on päike otse silmaauku ja seetõttu tuleb kardinad ette vedada.


Muuseas, ehk ei kesta see olukord isegi talumatult kaua. Nagu vist korra mainisin - küsija suu pihta ei lööda ja väike võimalus, et kohalikelt arvutiinimestelt saab pisut abi.


Aga tegelikult on ikka vahetevahel elus midagi toredat ka. Täna oli esimene kord, kui reedel kooli lõunat sööma läksin - maja inimtühi, autosid parkimisplatsil ainult üks, ja söögilaua taga üks kogukas härrasmees, briti juurtega inglise keele õpetaja. Ütles, et kuna reedeti ainult paar sööjat, siis tekitati selline traditsioon, et keegi omadest valmistab ise midagi ja toob kooli. Hea mõte, täna oli tehtud mingi vormiroog ja tundub, et rabarberikook. Mõlemaid sellises koguses, nagu oodataks vähemalt kaheksat sööjat. Maitses igatahes hea. Küsin järgmisel nädalal, kas võiksin ka kätt proovida mingil päeval.


Ja see on ka tore, et mul on sellel aastal ainult üks pidur. Käis esimeses tunnis 10.septembril, oli väga ehmunud, et süntesaator ei mängi ise ja nüüd tuleb õppima hakata. Siiamaani omandab kuskil parema käe viie sõrme numeratsiooni, nendele sõrmedele vastavate nootide nimetusi ja viimaste asukohta klaviatuuril (panin C peale abistava punase kleepsu, et ikka üles leiaks). Ei hakka mina ka mööda linna seatraavi laskma ega otsima, kus noorhärra on - kui ei taha tundi tulla, ärgu tulgu. Pole vägisi ükski asi armsaks saanud. Ainuke, millest hästi aru ei saa, et kas vanemad üleüldse midagi ei kontrolli - mida tunnis õpiti, mida koju üles anti? No ma ei tea, mina kontrolliks juba kasvõi seepärast, et saada teada, mille eest ma muusikakooli õppemaksu maksan.


Majanduslikult on see kuu natuke kitsam, eelmisel aastal oli samamoodi, sest esiteks tulevad igasugused suured olmekulud ja arved (mõned asjad kolme kuu eest) ning teiseks, põhjusel, et õpilasi tilgub septembri jooksul vähehaaval juurde, ei teki ületunde. No hea, et mul neid ikka on. Sain siiski natuke raha kodumaale ka saata ja ehk saan kuu lõpupoole veel, seniks pingutame pisut püksirihma. Pidavat füüsilisele vormile ja kehamassi indeksile hästi mõjuma.


Peaasi, et on jätkuvalt soe, nädal aega veel vähemalt.

2 kommentaari:

  1. Anna nõu, kuidas kodumaale raha saatmine võimalik on. Meile seda ei võimaldata :)

    VastaKustuta
  2. Keegi istub vist mu juhtmete peal... oot, kas see oli mingi Läänefjordide nali, millest ma pole suuteline aru saama, või on teil tõsiselt see probleem, et tahaksite raha Eestisse saata, aga ei lubata? Kui viimane, siis kirjutage mulle meilile, annan nõu.

    VastaKustuta