Külastajaid:

counter

teisipäev, 26. oktoober 2010

Vaikselt töösessiooni teise poolde


Poolteist head uudist niisiis täna. Kõigepealt see, et ületasin tänase seisuga ekvaatori, see tähendab et olen kodust ära olnud sama kaua kui veel jõuluvaheajani on jäänud. Nüüdsest töötab aeg minu kasuks, kuigi võiks natuke kiiremini liikuda. Pole parata - minu "kojuigatsustasu" jääb europarlamendi saadikute omale alla, ehkki vahe minu ja nende vahel on, et mina teen tõsist tööd, aga nemad istuvad lihtsalt mune laiaks.


Ja teiseks see, et suutsin oma kabinetist leida XP operatsioonisüsteemi parandusplaadi. Miks see pooleldi hea uudis on - sest ma pole veel kontrollinud, kas see ka minu läpakaga kokku sobib. Lähengi mäest alla ja uurin asja lähemalt.


Seda ka, et Bakkafjörðuri uus formaat eile täitsa töötas. Ainult ära väsitab see sõit + kohe tööle + vaheaegadeta kuni lõunani + edasi vaheaegadeta kuni 14:30-ni + jälle sõit.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar