Külastajaid:

counter

neljapäev, 18. november 2010

Valged jõulud... ega tea veel midagi!


Mnjah, kiirustasin vist nädalapäevakesed tagasi selle arvamusega, et ongi nüüd talv käes. Viimased päevad on järjest vihma tulnud, 4-5 kraadi sooja (nii mingite prognooside kohaselt vähemalt pühapäevani veel) ning lumikate taganeb jõudsalt. Löga on selle eest täis kõik kohad, ja täna panin ka ise korraks külje maha. Päris valus oli, peaks mainima. Lohutasin ennast sellega, et vähemalt poriloiku ei lennanud.


Sai siis täna uuendatud tutvust oma bassiõpilasega, kellel olid asjad meeles küll, vaatamata et täpselt kaheksa kuud viimasest tunnist möödas. Aga esiteks on ta juba täiskasvanud, teiseks tõeliselt huvitatud asjade juurdeõppimisest ja kolmandaks valdas teemat suhteliselt kenasti juba siis, kui õppima hakkas. Nii et koolilastega siiski võrrelda ei anna - need on küll omamoodi toredad, aga mitte just liiga motiveeritud. Igatahes, vähemalt on esmaspäeviti ja neljapäeviti õhtul veidi tegevust.


Olin veel ühiskondlikult aktiivne. Eile leidsin oma postkastist miski väheke paksema kirja õpetajate ametiühingult. Mis selgus - mingid uue juhi valimised. Puha ametlik värk, hääletussedel ja väike ümbrik, mille sisse see sedel panna ja suur ümbrik, mille sisse väike ümbrik panna ja mille peale oma andmed kirjutada, ja peaasi, kõik kulud ilusti kinni makstud, tõmba aga sedelile õigesse kohta rist ja lase postkasti. Ega ma muidugi ei teadnud, kes need kandidaadid olid, aga kui üks on naisterahvas ja teine meesterahvas, siis mina valin alati meesterahva. Võite võrdõiguslikkuse voliniku mulle kallale saata, kui soovi on.


Lõunapausil oli ka väike anomaalia. Oli nimelt nii supp (kanasupp juurviljadega) kui praad (ei oskagi nime anda neile hakklihast ja riisist kokkusegatud kotletitaolistele asjandustele + kartulipuder, seekord mitte magus). Asja uurides selgus, et Poola konsul oli siinkandis käimas. Viktoria ütles mullegi, et täna õhtul on seltsimajas Poola õhtu, küsis, kas ma ka tulla tahan. No aitäh. Kui Eestis keegi küsiks, kas ma vene proletaarlaste õhtule tulen, mõtleksin kõigepealt, kust saaks ühe hästi õlitatud kuulipilduja hankida. Aga näe, Island on demokraatlik riik. Pidagu siis pealegi oma õhtuid, kui soovivad. Mul targemat teha, näiteks järjekordset lehelugu kokku panna.


See nädalavahetus tuleb mul töisem, sest pean valmis tegema mõned fonod esimeseks jõulukontserdiks. Jajah, juba 28.novembril, polegi nagu midagi sinnamaani jäänud, aga tegelikult tuleb sama kõva kontsert nagu kõik minu eelmised olnud. Vähemalt. Peaasi - asjalik kontseptsioon, küll siis kõik muu ka toimib!
Ja siis pole enam teab kui palju jäänud teise kontserdini... ja siis koolivaheajale.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar