Külastajaid:

counter

pühapäev, 21. veebruar 2010

Kuuldused minu surmast on tugevasti liialdatud

Ega ma muidu ehk polekski käesolevat sissekannet tegema hakanud - aga et rahvas kuuldavasti muretseb pärast minu viimast sõnavõttu, annan käesolevaga märku, et olen jätkuvalt elus ja terve.
Nädalavahetusel võtsin ennast kokku ja tegin selle Lady GaGa jubeduse (Bad Romance) valmis, vormistasin järgmise leheloo, pidasin Mariega nõu, kuidas tähistada Eesti Vabariigi iseseisvuspäeva, koristasin pisut ja olin kuri pilliõpetaja. Vähemalt said kõik töönädalast jäänud "sabad" ära likvideeritud. Homme tuleb püüda saada lõplikult paika kontserdigraafik, vaatasin hoolega ning jätsin viiest alguses planeeritud kontserdist alles neli. Uued kitarripoisid on tublid küll, aga mitte veel nii tublid, et nelja peale pool tundi välja kannaks.
Selle puhul, et millalgi nüüd on tulemas muusikakoolide päev - ma ei saanud täpselt aru, kas sel või järgmisel nädalavahetusel, oli valla veebilehel väike jutuke kah muusikakooli tegemistest:
Kultuurinõunik lubas muusikakooli lehega ka aidata pisut. Lehe eelmine omanik juba jupp aega surnud, kus sa ikka nii vana asjaga turule lähed.
Sellised lood siis Atlandi peal. Ilmainfi niipalju, et mõned päevad on nüüd lumetanud ja tuisanud ning vähemalt paar päeva hoiab veel nii. Kolmapäeva hommikuks lubatakse tugevaid tuuli, ca 20 m/s (õnneks küll ainult pool päeva), lumesadu lubatakse praktiliselt kogu nädala jooksul ja püsivad ka väikesed miinuskraadid. Ühesõnaga talv on täitsa kohal.

1 kommentaar:

  1. Kuna puudub igasugune keele valdamine islandi keelest, siis oli seda vähemalt hea Google tõlgi abil tõlkida. Nüüd vähemalt sai midagi aimu, aga samas ka mitte eriti :)

    VastaKustuta