Külastajaid:

counter

laupäev, 28. märts 2009

Plaanid vaikselt koos...

Tere taas ! Muidu olnuks nädalalõpp nagu nädalalõpp ikka (vaikne), aga ka Islandil juhtub mõnikord, et elu teeb operatiivset reageerimist nõudvaid korrektiive.
Kohalik koor peab hetkel tuld andma kahest rauast korraga. Neljapäeval jälle üks matus. Ja seetõttu helistati mulle eile õhtupoole, et kas ma oleks nõus seekord Zbigniewiga päevad ära vahetama. Et teeksin laupäeval (täna) 3.mai ühislaulupäeva asju ning esmaspäeval saaks siis matuselugusid vaadata. No mis seal ikka, kuniks poissmees olen, pole ju vahet. Leidus vähemalt päeva esimesse poolde mingit vaheldusrikkamat tegevust, muidu mässa ainult Sütevaka aastatööde retsensioonidega. Rahvast oli küll mõnevõrra vähem kui lootsin, aga tühja sellest.
Lihavõttevaheajani on jäänud nädalake veel, ja et mul ka küljeluu natuke vähem kui nädalakeseks külla lendamas, saab ka natuke ringi kooserdada. Muidugi, ära sõnuda ka ei maksa, sest lennuk Akureyri ja Thorshöfni vahel on tilluke-tilluke ning iga ilmaga lendama ei kipu (ptüi-ptüi-ptüi). No jõuaks kolmapäevakski kohale, asi seegi. Neljapäeval oli plaan rendiautoga harjumise eesmärgil teha väike ots Langanesi neemele ja linde vaadata, reedel võiks kohe peale kooli sõitu minna, siis jõuab normaalsel ajal Jaanile "klubisse astumise" puhul õnne soovida ja sealt edasi Kaldo juurde. Loen hetkel selle teelõigu kohta, mis jääb Akureyri ja Reykjaviki vahele - et mida laupäevasel suhteliselt pikemal teekonnal vaadata või kuhu sisse põigata. Pealinnas siis laupäeval väike ringkäik, ehk paar poodigi, ja sealt Blue Lagooni, kuhu jääme ka ööseks. Ja - mis parata! - iga ilus asi saab kord ka otsa, lennuk Eesti poole tagasi stardib pühapäeva keskpäeval. Mis ma ise edasi teen, eks vaatan, kohustusi enne 11.aprilli, kui leppisin kella 17:00 kokku kooriproovi, ei ole. Aga niipalju on elu juba küll õpetanud, et tulema tasub hakata juba eelmisel päeval... ikka ilm ju.
See, millal tuua enda paari esimese kuu töö avalikkuse ette ehk eesti keelde tõlgitult korraldada väike kevadkontsert, loksub ka loodetavasti lähipäevil paika. Selge muidugi, et arvestada tuleb saja ühe asjaga alates lammaste poegimisest ja lõpetades koolieksamitega. Kaldo just helistas parasjagu siis, kui blögasin, ja mainis, et oli mu ülemusega sellel kontserdi teemal väheke juttu teinud. Prognoosis omalt poolt, et ehk saan oma tööülesannetega selleks õppeaastaks ühele poole juba 20.-25.mai paiku. Ning et kui põhikool algab 20.augusti paiku pihta, siis enne 27.augustit mul küll pole mõtet nina Thorshöfni pista. Niikuinii kulub selleks, et põhikooli tunniplaan paika loksutada ning kindlaks teha, kes tahaks muusikaõpingutega tegelda ja mida konkreetselt õppida, vähemalt nädal.
Ega minu jaoks erilist vahet ole ka. Palk jookseb ikka. Sealhulgas juuni ja augusti eest. Tegelikult ka juuli eest, aga kuna olen selleks ajaks veel liiga lühikest aega töötanud, saan siis ainult 10%.
Ja järgmisi ridu on mu teiselpoolel keelatud lugeda.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kui Kaldo helistas, hoiatas ta mind, et nädala teisel poolel võib ilm väga sitt olla. Tuleb tegutseda operatiivselt vastavalt väljakujunevale olukorrale.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar