Külastajaid:

counter

teisipäev, 17. märts 2009

Post scriptum ehk Ei viitsinud ära oodata...

Tere hilisõhtut siitpoolt saare pealt! Kaks värskemat tüüpi uudist veel kiirkorras.

Kõigepealt sellest, et ei viitsinud mina enam oodata, kuni onu telefonifirmast tuleb ja paneb omaenda väikeste kätega minu telefoni seinakontakti selle asjanduse, mille nimi on splitter. Lükkasin ise juhtme taha ja tuld! Kirjutangi seda blöga oma isiklikus elamises, homme katsun meeles pidada, et veebikaamera ka koolist ära toon.
No ja siis sellest ka, et niikauaks mul koori tegevusest kõrvale viilida õnnestuski... Rääkisin Zbigniewiga natuke juttu ja hea, et ta oli organistitegevust natuke aega nõus edasi viljelema. Aga 2.mail toimuva laulupäeva ühislood sokutas kenasti minu kraesse ja esmaspäeval (23.märtsil) kell 20:00 esimene proov nendega. No hea küll, teeme ära. Nad suhtusid nii tunnustavalt sellesse, et ma Eestist, mäletasid hea sõnaga Lauri "August" Toomi, kes on, paistab nii, kõva kvaliteedistandardi ette pannud. Ja ega sellele koorile suurt midagi ette heita olegi, Eestis sama asi, et mehi tuleb rohkem õpetada ning alte-tenoreid vähe. Aga viisi peavad.
Nüüd tõepoolest tänaseks aitab. Sjaùmst!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar