Külastajaid:

counter

teisipäev, 14. september 2010

Æææ, kui ebameeldiv ilmaennustus!


Eilsel Bakkafjörðuri päeval oli ilm veel täiega ilus, päike kõrgel ja taevas pilvitu. Tegin ka oma telefoniga paar klõpsu - et eelmisel aastal ei lõppenud ükski tööpäev enne 16, ei saanudki ma tähele panna, kuivõrd triiki täis on meri minu ukse all tõusu ajal. Ikka muruni välja, ja ei mingit permanentset liivariba, mida ma alguses arvasin olevat. Pärast lõunat panen selle pildi ka üles, ma ei saa seda töö juures telefonist kätte.


Aga jah - juba tänane hommik algas ebamäärase hämaruse ja raskustundega. Vaatasin aknast välja - lausvihm ja tugev tuul. Lugesin norrakate ilmaennustust - lubab samasugust ilma kolm järgmist päeva. Vaatasin islandlaste ilmateenistuse lehte - sama. Mingite piltide järgi lubab sinna Akureyri kanti isegi nullilähedasi temperatuure, mul Þórshöfni kandis siiski nii hulluks asi ei lähe. Praegu kahetsen veidi, et majandasin oma jopedega valetpidi - oleksin pidanud jätma siia hoopis õhema musta jope ning paksema halli Eestisse maandama. Kokkuvõttes on Islandil siiski soojemad ilmad kui Eestis, eriti detsembrist märtsini.


Üks halb teema on hetkel veel. Þórshöfni kool pole siiamaani suutnud omale toitlustajat leida ning lapsed ajavad suure vahetunni ajal niisama oma võileibu mikrolaineahjus soojaks. Ütlen ausalt, et selline asjade käik mulle ei meeldi ja loodan, et see saab võimalikult ruttu ka lahendatud. Muidu pean hakkama ka omale kooli mingit kööginurka kauplema.
*
EDIT kell 17:54. Asi läheb ikka järjest hullemaks, tuul tahab minu onni juba maa küljest lahti puhuda ja muulide taga on oioi kui kõrged lained. Täna peab vist appi võtma kas suurema koguse alkoholi või väikesed roosad tabletid, muidu und ei tule. Kuigi kumbki pole hea variant, sest tekitavad kiiresti sõltuvust.
Heast niipalju, et muusikakooli tuli selle aasta esimene "kuldne" õpilane. Nimetan sedamoodi neid, kes mulle ületundidena kirja lähevad. Aga oli juba esimeses tunnis ka väga tubli ja tähelepanelik.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar