Külastajaid:

counter

neljapäev, 30. september 2010

Hinnapomm

Kukkusin täna tõelise hinnapommi otsa.


Tehnilistel põhjustel (kaardi limiit oli täis) ei saanud varem homse Akureyri lennu piletit ära osta kui alles täna. Mõtlesin juba hirmuga, kuhukanti see hind võib olla kerkinud, kui tavaliselt on 8000 ISK millegagi ja nüüd üks päev enne lendu... aga avastasin sellise valiku nagu Nettilboð, 3990 ISK, no nii nobedaid näppe pole mul veel varem olnud. Krt täitsa tasuta saadud. Buss maksab muuseas umbes sama palju kui lennuki tavahind.


Ega mul tagasisõidu osas pole ka veel midagi mõeldud, direktor oli very flexible, leppisime kokku, et kui peaksin leidma mingi variandi nädalavahetusel tagasi jõuda, on esmaspäeval Bakkafjörður ja kui ei leia seda varianti, siis ei ole Bakkafjörðurit. Noh, neli tundi läheb kokku maha, aga - tõsi küll! need on ületunnid. Hea vähemalt, et mul neidki teha lubatakse, ma olen vist üks üpris vähestest eestlastest, kellel ületööd on. See selleks muidugi.



Täna oli kerge päev ka, kõik arukad õpilased, kenasti ette valmistanud ja keegi ei puudunud ka. Sellised võiksid olla kõik tööpäevad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar