Külastajaid:

counter

laupäev, 7. november 2009

Vanainimesed tunnetavad ilmamuutust?

Ei tea kohe, mis minu bioloogilise kellaga mõnikord lahti on.
Kuigi eilne tööpäev oli pehmelt öeldes ikka väga koormusevaba, sest palju õpilasi oli ära sõitnud ja direktorit (suure kaikaga) polnud koolis näha, olin umbes kella 14:30-ks nii roidunud, et keerasin koju jõudes kohe tunnikeseks pikali. Siis kooberdasin arvuti juurde, pidasin oma skype-seansid maha... ja keerasin uuesti pikali, sest viimase seansi juures tundsin juba, et haamer lajatab kohe jälle. Siis tõusin kuskil 20:30 paiku uuesti üles ning tegin väikese jalutuskäigu Eyrinisse ja tagasi.
Edasi järgnes mitu pikka ja piinarikast tundi sarjast "Kuidas Maša padjaga tülli läks". No ei tulnud see uni mitte kuskilt otsast enam, tee või tina. Hommikul ärkasin kuskil kella 11:00 paiku ainult sellel põhjusel, et organism nõudis süüa. Muidu poleks ehk üles tõusnudki.
Muidugi võib kogu asja taga olla tõesti ilmamuutus, nagu pealkirjas oletada julgesin. Täna on siin kirderegioonis ilus selge päikesepaisteline ilm, mõned kraadid üle nulli. Paar viimast päeva oli pilves ja tibutas vihma.
Järgmise nädala tunniplaani pole veel minuni jõudnud. Suhtun sellesse suhtelise mõistmisega. Küll aga mitte sellesse, et minu "kodustatud" hiir on täiesti nahhaalseks muutunud. Laseb südamerahuga mööda maja ringi, tehku mina siis mida iganes. Ju teab, et ega ma suurem asi mõrtsukas ole.
Heakene küll, mis ma ikka vingun. Katsun lähema tunni aja jooksul üles ärgata ja püüan siis järgmise kirjatüki lehe jaoks kokku panna. Lubasin seoses islandi keele päevaga 16.novembril.

1 kommentaar:

  1. See et sul magamisega vahel probleem on, olen ma kursis. Aga et sul on külge tulnud sama asi mis minul septembrist esmaspäeviti on midagi uut ;-)
    Kohalikust koolimajst kodu jõudes on just peaaegu nii. Kerge eine ja TV ees 1-2h silm kinni. Kui nüüd mingit tegevust ette ei võta, siis nii läheb pea kümneni (kergelt tukkudes). Öösel on küll uni aga iga 2h tagant vaatan kella. See pole aga nii väga normaalne.
    Sel nädalal on natsa teisiti olnud. Paaril viimasel õhtul on õnnestunud suht vara magama minna. Tulemus: magan suht hommiku tundideni välja enne kui kella vaatan (1-2h enne äratust). Tulemus 2: Uni on hea ja mõnus aga ärgata küll ei viitsi. BUssi mines üritan 30km/min. veel tukkuda. :)

    VastaKustuta