Külastajaid:

counter

reede, 11. september 2009

Poliitika...

Ühesõnaga tuleb iga päev mingi uus inf. Täna kirjutas Heiðrun, et kurat seda Svalbarði asja nüüd teab, et mingi poliitiline teema olevat.
Ma vist juba aiman, mis poliitiline teema. Minu on palganud Langanesi vald. Aga Svalbarð kuulub teise valda. Eks siis jahutakse selle ümber, kes kellele ja kui palju pappi maksma peaks.
Kuidagi jõle tuttav kodune tunne tuli kohe peale - väike koht ja paar võimuhullu kodanikku seal laiutamas. Ning kooli direktor nendel munepidi peos.
Minu palk sellest sõltuma ei saa, sest juhul, kui Svalbarð ikkagi ära kukub, tahab Bakkafjörður saada kaks korda nädalas. Ja seal on õpilasi juba 12. Nii et hetkel kipub mul koormus füüsiliselt juba lõhki olema, arvutasin, et 135%. Svalbarði seitse õpilast ei mahu parimagi tahtmise korral tunniplaani ära, kui ei toimu mingeid kardinaalseid muudatusi. Pean vist küsima, kas mulle assistenti ei taheta võimaldada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar