Külastajaid:

counter

reede, 9. oktoober 2009

Ja ongi juba jälle nädalalõpp...

Ilmaennustused lähevad iga aastaga järjest täpsemaks, ja nii ei valmista asjaolu, et tuul tahab hetkel minu majakest maa küljest lahti kiskuda, mulle enam vähimatki üllatust. Ja et kogu päeva on sulatanud. Täpselt seda ka ilmajaam tänaseks lubas. No ja siis?
Et Bakkafjörduris oli täna päris mitu õpilast puudu ja ka ülejäänud lasti kella 12-st koju, tuli nii välja, et kooli kokk tuli tööle peaaegu et ainult minu pärast. Nojah, seina tagant kostis mõningat vingumist (kohalike lasteaialaste põhitegevus), eks neile antakse ka süüa - aga kooli poole peal oli kaetud ainult minu jaoks, ja peab mainima, et neljale minusugusele oleks sellest vabalt jätkunud. Islandi kulinaarsed üllatused jätkuvad - kala ahjuvorm oli sedakorda makaronidega, aga keedukartulit pakuti kõrvale ikka...
Koduauuli tagasi jõudnult rivistasin siis kogu uue nädala noodimaterjali üles ja töötasin veidi kontseptuaalsete küsimuste kallal. See tähendab, et tegin noodikapis läbiotsimise leidmaks jõululõhnalist muusikat. Ja juurdlesin, mismoodi annaks korraldada, et üks Bakkafjörduri ja kaks Thorshöfni flööti saaksid ansamblilugusid kokku harjutada juba pisut varem kui jõulukontserdi peaproovis. Koolibussid küll käivad, aga nende graafik on äärmiselt pingeline. Luban omale medali (šokolaadist), kui selle logistilise ime välja mõtlen.
Edasi ronisin mäe otsast alla, täiendasin oma külmiku sisu, viskasin teksad pessu, lugesin läbi kirjapilu kaudu majja saabunud kaubanduslikud ja muud teadaanded, leppisin klaverihäälestajaga kokku homse võtmete liigutamise suhtes, vastasin kahele vastust nõudvale meilile, lobisesin paar tundi kodustega ja tõmbasin oma "demblikalendrist" järjekordse päeva maha.
Tundub rutiinne? Aga elu suudab üllatusi pakkuda siiski. Näiteks mina poleks iial uskunud, et keegi võiks mulle Eesti aja järgi südaööl kirjutada, et küsida: sain ühe väga hea plaadi, tahaksid ka? Eile täpselt nii juhtuski, ja ma olen ikka veel selle lummuses. Isegi aitäh ei märganud õigel ajal öelda, olgu see sissekanne siis ühtlasi õige tagasihoidliku tänuavalduse eest. Plaat oli tõesti super! Aga kuivõrd tegelikult on selline muusika netis saatmine õige pisut kriminaalne, jäävad kõikide asjaosaliste nimed nimetamata, ehkki nii üllad teod vääriks vähemalt kuldraamis seinale riputamist.
Homme on juba homme. Sama kordumatu päev kui mistahes muu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar