Külastajaid:

counter

kolmapäev, 28. oktoober 2009

See pole enam üldse naljakas

Jõudsin just tagasi Bakkafjörðurist, kus õnneks oli minu omi siiski kohal pisut rohkem kui neli, seitse nimelt - aga vaevalt olin Þórshöfni jõudnud ja tööarvuti lahti teinud, kui Heiðruni aadressilt saabus kiri, et kõik kolm õpilast, kes pidid mulle täna veel tundi tulema, on haiged, ja üldse on koolis hetkel haigeid kokku 30. (Õpilasi kokku, tuletan meelde, on 85). Nii et ärgu ma pahandagu, kui ka homme-ülehomme ja võib-olla järgmiselgi nädalal muusikakooli külastajaid hõredavõitu.
Küsisin siis ettevaatlikult, kas on ka teada, mis lahti. Vastuseks tuli üksainus sõna: seagripp...
Paljukest ma nüüd Heiðrunit ikka tunnen - aga sellistel teemadel pole ta kindlasti võimeline lolle nalju tegema. Nii et kuni seda väidet pole dokumentaalselt ümber lükatud, lähtugem eeldusest, et ongi epideemia lahti.
Tea kas peaks ootama kella 17-ni ja minema siis Vínbuðinisse vaktsiini järele, või kannatada tund aega veel ja lasta vaktsineerimisprotseduur teostada Eyrini-nimelises polikliinikus? Esimese variandi kasuks räägib asjaolu, et kui selgub vajadus võtta vaktsiini kestvamalt, hoiab raha kokku. Teise variandi kasuks jällegi asjaolu, et kontrollitud andmetel on kõik vaktsiini kokkusegamiseks vajalikud komponendid olemas. Küüslaugu poes olemasolu kohta ma näiteks nii kindel ei ole. Ah, kurat seda teab.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar